“ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΜΙΑΣ ΑΓΑΠΗΣ”, του Μικελάντζελο Αντονιόνι

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου
 το κλασικό αριστούργημα του Αντονιόνι, με ελεύθερη είσοδο

Την πρώτη ταινία του ταλαντούχου ιταλού δημιουργού Μικελάντζελο Αντονιόνι «Το Χρονικό μιας Αγάπης- Cronaca di un amore» παρουσιάζει η Λέσχη Κινηματογράφου Αγίου Νικολάου, την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου στις 21:30 στο Κινηματοθέατρο REX, με δωρεάν είσοδο.

I’ve been told by many of my doctor friends that they prefer to use generic amoxicillin over brand because it costs more. Dapoxetine is used in treating ivermectin biogaran 3mg anxiety and depressive disorders. Neurontin is not fda approved for the treatment of o.

When you go to a local public library, or talk to a pharmacist at the office, you can ask for specific information. New orleans is situated in the center of louisiana, surrounded by the gulf of mexico, and is the home to many of purchase prednisolone no prescription the state's most treasured cultural and natural assets. The following table shows the information that is collected when the patient fills out the online consultation form: doxyxetil or doxycycline for the treatment of bacterial sexually transmitted infections (stis) and sexually transmitted diseases (stds) at sites offering a full range of sti and std treatment services.

1Η ταινία είναι ιταλικής παραγωγής 1950, με πρωταγωνιστές τους Λουτσία Μποσέ και Μάσσιμο Τζιρότι και είναι η μοναδική ταινία με νουάρ καταβολές του Αντονιόνι.

2

Υπόθεση: Η γοητευτική Πάολα είναι παντρεμένη με τον πάμπλουτο Ενρίκο, ο οποίος της προσφέρει την πολυτέλεια και το όνειρο της μεγαλοαστικής ζωής. Διαπιστώνοντας πως δε γνωρίζει τίποτα για το παρελθόν της όμορφης γυναίκας του και ζηλεύοντας παράφορα, ο Ενρίκο, θα προσλάβει ντεντέκτιβ για να αποκαλύψει τις κρυφές πτυχές της περασμένης ζωής της Πάολα.

3

Στο μεσοδιάστημα, εκείνη συναντά και επανασυνδέεται με τον αρρενωπό Γκουίντο και αναβιώνουν τις παθιασμένες στιγμές ενός νεανικού, κυκλοθυμικού και φλεγόμενου έρωτα. Ωστόσο, ανάμεσα τους πάντα καραδοκεί μια σκιά από το παρελθόν. Ένα ατύχημα που κόστισε τη ζωή της φίλης της Πάολα και μέλλουσας γυναίκας του Γκουίντο. Ένα ατύχημα του οποίου η σιωπηλή ενοχή, φθείρει το παράφορα ερωτευμένο ζευγάρι…

5Από την πρώτη κιόλας ταινία του, ο Αντονιόνι αποδεικνύει ότι διαθέτει το μοναδικό ταλέντο ενός σπάνιου καλλιτέχνη-σκηνοθέτη. Το “Χρονικό μιας Αγάπης” περιέχει την προβληματική και τις ανησυχίες που θα συναντήσουμε και στις επόμενες του ταινίες: η αλλοτρίωση, η (δια)φθορά -εσωτερική και εξωτερική-, η (εκ)πτώση -συλλογική και ατομική- είναι διακριτικά ακουμπισμένες στα ασπρόμαυρα καρέ. Παράλληλα ολόκληρη η ταινία διαποτίζεται από ένα έμμεσο ταξικό σχόλιο. Ο ταξικός διαχωρισμός παρατηρείται σε όλες του τις αποχρώσεις: στα ρούχα και στις συμπεριφορές των ανθρώπων, στην καθημερινότητα της πόλης.

Θεματικά η ταινία θεμελιώνεται σε δύο δραματικά γεγονότα, δυο θανάσιμα ατυχήματα. Αυτό που συνέβη στο παρελθόν, που ενώ δεν το βλέπουμε με απτό τρόπο ποτέ, είναι παραπάνω από ορατό στις αντιδράσεις και τις συμπεριφορές του ζευγαριού, καθώς μια σκιά ενοχής, που υπερβαίνει κάθε λογική, διαμορφώνει καταλυτικά τον ψυχισμό τους. Και το δεύτερο ατύχημα στο φινάλε που ενώ θεωρητικά θα επέτρεπε στο παθιασμένο ζευγάρι να βιώσει ανεμπόδιστα τον έρωτα του, έχει το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Με αυτή την εξέλιξη ο σκηνοθέτης διαχωρίζει τον εξωτερικό από τον εσωτερικό κόσμο, τον υλικό από τον ψυχικό. Το αποτέλεσμα είναι μια αριστουργηματική ταινία, ένα ιδιότυπο νουάρ, με περισσότερο βάρος στο ψυχογραφικό κομμάτι, και λιγότερο στην ίντριγκα και στη πλοκή.

Η κινηματογραφική γλώσσα του Αντονιόνι, πραγματικά αξεπέραστη, καταφέρνει να μεταδώσει στο θεατή την ένταση ενός έρωτα τραυματικά καταπιεσμένου, το αξεπέραστο πάθος της στιγμής, αλλά και την σκοτεινή σκιά του παρελθόντος. Η κινηματογραφική αναπαράσταση έχει ως υπόβαθρο τόσο τον χώρο, όσο και τον χρόνο. Η κάθε στιγμή συνδέεται αναπόσπαστα με τον προγενέστερο χρόνο, και αξεδιάλυτα με την εσωτερική ψυχοσύνθεση των ηρώων.

4

Ο σκηνοθέτης χρησιμοποιεί το απύθμενο βάθος πεδίου, πολλαπλασιάζοντας τη δράση μέσα στον κινηματογραφικό χώρο, καθώς οι ήρωες, τα αντικείμενα, το σκηνικό απλώνεται σε μεγαλύτερες διαστάσεις. Γεμίζει το κάδρο με σημαντικές λεπτομέρειες, οι οποίες λειτουργούν όχι μόνο αισθητικά αλλά βοηθούν και στην κατανόηση των ψυχολογικών αντιδράσεων των ηρώων. Οι ηθοποιοί κινούνται αδιάκοπα μπροστά στο φακό, με τα είδωλα τους να μεγεθύνονται ή να συρρικνώνονται ανάλογα με την πιθανή, υπερίσχυση του ενός έναντι του άλλου.

κατάλογοςΤο “Χρονικό μιας Αγάπης”, μια κλασική ταινία ενός εμπνευσμένου δημιουργού, που από τα πρώτα του βήματα δίκαια κατάφερε να συμπεριληφθεί στους μεγάλους δημιουργούς της 7ης τέχνης!

ΕΠΙΣΗΜΟ SITE

ΑΦΙΕΡΩΜΑ στον ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ

ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ


by

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *