“ΟΙ ΡΟΔΑΚΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΑΛΚΑΡΑΣ”, της Κάρλα Σιμόν

Με την βραβευμένη στο φεστιβάλ του Βερολίνου, ισπανική ταινία «Οι ροδακινιές του Αλκαράς – Alcarràs», συνεχίζονται οι εβδομαδιαίες προβολές επιλεγμένων ταινιών, που διοργανώνει η Λέσχη Κινηματογράφου Αγίου Νικολάου σε συνεργασία με τον Π.Α.Ο.Δ.Α.Ν.

You should tell your doctor or pharmacist, who may be able to help you find an alternative to nolvadex. For example, in 2014, about generic aurogra without prescription canada Jerada 8% of people who were at risk for heart problems received medical care. In addition, ivermectin south africa schedule must be administered before or between the last two bites of the parasite by the dog, as parasite killing may require several months after the last dose.

Do not use more than the maximum daily dose recommended for your condition. The first week of treatment is used to adjust the drug dosage based on how well you are buy prednisolone 25mg doing on the other two. Amoxiclav tablet price, how much do amoxiclav tablets cost in the us.

Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου στις 21:30, στο κινηματοθέατρο ‘RΕΧ’, προβάλλεται  η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινίας της γεννημένης στην Καταλονία σκηνοθέτιδας Κάρλα Σιμόν. Είναι παραγωγής Ισπανίας/Ιταλίας 2022, διάρκειας 120’ και πρωταγωνιστούν οι: Ζορντί Πουγιόλ Ντόλσετ, Άννα Ότιν, Ξένια Ρόζετ, Αλμπέρτ Μπος.

Πέντε χρόνια μετά το πολυβραβευμένο ντεμπούτο της, το «Ένα Αξέχαστο Καλοκαίρι», η Ισπανίδα δημιουργός επανέρχεται με ένα ακόμη οικογενειακό δράμα, βραβευμένο με Χρυσή Άρκτο καλύτερης ταινίας. Η υπόθεση της ταινίας εκτυλίσσεται στο Αλκαράς, ένα μικρό χωριό της Καταλονίας, όπου η οικογένεια Σολέ περνούσε κάθε καλοκαίρι μαζεύοντας ροδάκινα.

Όμως, ο νέος ιδιοκτήτης των χωραφιών θα ανακοινώσει στην οικογένεια πως η φετινή συγκομιδή θα είναι και η τελευταία, καθώς οι εκτάσεις πρόκειται σύντομα να φιλοξενήσουν αντί για τα καρποφόρα δέντρα… φωτοβολταϊκά. Αυτή η απροσδόκητη εξέλιξη τους οδηγεί σε απόγνωση, καθώς ο παππούς της οικογένειας αδυνατεί να βρει κάποιο συμβόλαιο που ν’ αποδεικνύει ότι τα κτήματα βρίσκονται νόμιμα στην κατοχή τους. Αντιμέτωπα με ένα άγνωστο επαγγελματικό μέλλον, τα μέλη της άλλοτε σφιχτοδεμένης οικογένειας αντιδρούν διαφορετικά και οι μεταξύ τους σχέσεις επαναπροσδιορίζονται. Ο παππούς μοιάζει χαμένος στις σκέψεις του, κινείται ανάμεσα στη θλίψη και στην οργή. Ο πατέρας βρίσκεται σε καθεστώς μόνιμης άρνησης, την οποία εκδηλώνει με επιθετικότητα. Οι έφηβοι δείχνουν να μην ενδιαφέρονται ιδιαίτερα, καθώς τα όνειρα τους δεν συμβαδίζουν απαραίτητα με τις ανάγκες της οικογενειακής επιχείρησης. Μόνο τα μικρότερα παιδιά προσαρμόζονται γρήγορα και συνεχίζουν το παιχνίδι τους…

Με το παιχνίδι των παιδιών, που διακόπτεται από την άφιξη των φορτηγών, ξεκινά και η ταινία. Εκπρόσωπος του κινηματογραφικού ρεαλισμού, η Ισπανίδα δημιουργός, παρουσιάζει μέσα βουκολικές εικόνες χαμένης παιδικότητας, ένα φιλμ υπαρξιακό και πολιτικό. Καταγράφει, χωρίς συναισθηματισμούς, το τίμημα του πολιτισμικού περάσματος από την αγροτική στην αστική ζωή, από τον πατροπαράδοτο τρόπο ζωής, στην ζωή της παγκοσμιοποιημένης αστικοποίησης. Ακόμη, πέρα από τα προφανή οικολογικά μηνύματα, αφουγκράζεται και το δράμα της μεσαίας τάξης, καθώς στα χρόνια της οικονομικής κρίσης έκλεισαν πολλές παραδοσιακές οικογενειακές επιχειρήσεις.

H επιλογή μη επαγγελματιών ηθοποιών –κατοίκων από τις γύρω περιοχές– σε συνδυασμό με την εξαιρετική φωτογραφία, δημιουργούν μια γνήσια ατμόσφαιρα αγροτικής καθημερινότητας. Με ακρίβεια ντοκιμαντέρ, αριστοτεχνική σκηνοθεσία χωρίς δακρύβρεχτους συναισθηματισμούς ή   διάθεση καταγγελίας, «Οι ροδακινιές του Αλκαράς»  μεταφέρουν ένα κομμάτι γήινης πραγματικότητας στην οθόνη, θέτοντας μια σειρά από επίκαιρα, σκληρά ερωτήματα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΑΙΝΙΑΣ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΚΗΝΟΘΕΤΙΔΑΣ


by